А ось ще один сюжет передвиборної кампанії в Харкові – полеміка з приводу “Картки харків’янина”. Річ у тому, що на початку червня в Харкові стартував проєкт “Картка харків’янина”, який передбачає впровадження персональної карти жителів міста для отримання привілейованого доступу до системи муніципальних і комерційних послуг, пише Володимир Фесенко у Фейсбук.
Пише http://www.replikanews.org
За цією карткою кожен харків’янин зможе отримати особливі привілеї – товари за зниженими цінами, абонементи, пропуски, спеціальні пропозиції. Щось подібне роблять в деяких містах України, і не тільки України.
Але оскільки будь-які соціальні дії міської влади сприймаються потенційними учасниками виборів в передвиборному контексті, навколо цієї ініціативи виникла полеміка. Зокрема, проти цієї ініціативи виступив Михайло Добкін. Але ось парадокс. Критикуючи цю ініціативу, він вступає в протиріччя з інтересами багатьох харків’ян.
Зрозумілий і банальний інтерес жителів міста – отримувати товари і послуги за зниженими цінами. У своїй критиці “Картки харків’янина” Добкін показує, як далеко він відірвався від простих людей і їхніх інтересів. Для них важлива економія декількох сотень гривень, а для Михайла Марковича цих грошей не вистачить на одну заправку свого мотоцикла. У нього один винний льох (задекларований на 200 квадратних метрів) має велику площу, ніж квартири 99% харків’ян.
Тому масштаби цін і знижок він просто не розуміє. І це проблема не тільки Михайла Добкіна, а й більшості інших представників політичної еліти.
Але Михайло Маркович по цій темі вступає в протиріччя не тільки з простими харків’янами, а й зі значною частиною харківського бізнесу. Адже через “Картку харків’янина” місцеві підприємці отримують додаткових споживачів і статус соціально відповідального бізнесу.
Це критика з минулого, в якому Михайло Добкін давно і міцно застряг. Тому не дивно, що в рейтинговій гонці в Харкові він все сильніше відстає від Терехова.