Подаємо мовою оригіналу:
Основна причина перебоїв в стабільному постачанні електроенергії – пошкодження підстанцій та ліній (!!!!) виявилися дійсно не такими незначними, як це пролунало тиждень тому в устах премʼєра.
Навіщо він це зробив – відповідь очевидна.
Він розумів що «укриття енергооб’єктів» це вкрай скандальна та корумпована тема і намагався прикрити одразу керівника Укренерго інформацією про те що «укриття захистили енергосистему від пошкоджень максимально».
Чому?! Тому що керівники певних державних енергокомпаній входять в зону опіки премʼєра.
Чому?! Через них йде дуже великий фінансовий потік.
На жаль, наслідки руйнування були значно серйознішими і ми всі це відчуваємо на собі.
В першу чергу це повʼязано з «касетними вибухівками», якими були заряджені ракети.
Отже, вони не тільки руйнували обладнання ударною хвилею та уламками, але й в першу чергу великою кількістю металевих кульок.
На жаль, вони зруйнували не тільки обладнання, але й лінії передач. Причому, як я розумію, візуально це своєчасно не встановили – саме тому енергетики обіцяли швидкий ремонт, але на жаль він пішов не за планом і не за графіками.
В результаті при спробі подачі потужності пошкоджені лінії просто не витримували та виходили з ладу.
І той величезний запас запчастин, про який казав голова правління Укренерго, в даному випадку не врятував – просто знадобилося набагато більше часу на ремонти.
Головне питання – чи можна було в якийсь спосіб захиститися від «касет»?!
Кажу чесно – НЕ ЗНАЮ!!!
Не уявляю що це мали би бути за конструкції??
Захист першого рівня (мішки з піском та металеві сітки) мабуть мав би захистити – але там де цю конструкцію дійсно можна збудувати та обкласти пристрої.
Захист другого рівня передбачено для захисту від шахедів в першу чергу.
Захист третього рівня це взагалі як на мене авантюра вартістю десятки мільярдів гривень.
Гроші витрачені, обʼєкти незакінчені і що головне – навряд чи будуть закінчені.
Ефективність – відʼємна.
Хто приймав рішення – НЕ ЗНАЮ!!!
Будувала їх «Агенція Найєма» – він точно знає, але чомусь до сих пір не під слідством.
Разом з іншими «товаришами».
До речі, абсолютно зрозуміло чому Голова Рахункової палати так не хоче робити аудит цих програм, про що вона відповіла на наш з Ю.Тимошенко депутатський запит – не зрозуміло (чи навпаки зрозуміло) куди приведе цей аудит?!
До речі – ключове питання!
А чиї саме конструкції погано захистили обʼєкти Укренерго – «агенції» чи ті, що будувало само Укренерго?!
Бо більшу частину другого ступеню будував саме Наєм за кошти держбюджету – решту Кудрицький за власні кошти Укренерго.
Причому за моєю інформацією кошториси на одні ті ж самі обʼєкти відрізнялися в 2-3 рази – не на користь «агенції».
І останнє.
Кадрові рішення, особливо такого рівня, мають прийматися виважено та грунтовно, на підставі ретельного аналізу та конкретних звинувачень – тоді вони йдуть на користь системі.
В іншому випадку – вони руйнують і систему і кадрову політику в цій системі, тобто в країні.
Чи буде ймовірне кадрове рішення саме таким??
Великі сумніви на жаль.
І останнє.
Вся турбота «європейців» про «високі стандарти корпоративного управління» є, на жаль, напівправдою!
Де ви були, високоморальні стандартизатори, коли Коболєв руйнував та грабував Нафтогаз, а Макогон добивав ОГТС?!
Тому я особисто очікую одного.
Не відповіді на питання знімуть чи не знімуть, а чіткої та доказової аргументації в обгрунтуванні можливого кадрового рішення.
Мабуть, очікую наївно.(
Весь вищезгаданий логічний ланцюг базується виключно на моїх власних оцінках, спостереженнях та висновках.
Тому до тих хто не згоден з такою оцінкою ставлюся толерантно та спокійно!)
Про додатковий політичний аспект цієї ситуації не пишу свідомо – прийде час.Джерело