Клієнт завжди правий – фраза, яку кожен розуміє в міру своєї вихованості. Адже деякі опускаються до образ обслуговуючого персоналу.
Пише https://bbcccnn.org
Героїня цього поста працює касиром. Заробленими грошима вона оплачує своє навчання. У той нещасливий день їй довелося залишити хворого сина у батьків, щоб не пропустити зміну. Дівчина навіть не здогадувалася, що її чекає.
Її зміна проходила як завжди. Ще не з’явилася багата, елегантна, але абсолютно обділена хорошими манерами жінка. Ця дама і раніше бувала в цьому супермаркеті. Цього разу вона прийшла з маленькою дочкою.
Як завжди, жінка не відповіла на ввічливе вітання, а лише недбало дала касиру купони. Незважаючи на грубе ставлення, дівчина-касир «пробила» покупки і почала розбиратися з купонами. Виявилося, що у одного з них закінчився термін дії. Вона ввічливо повідомила про це багатій дамі, але та почала кричати і тут же попросила покликати керуючого.
Коли адміністратор підходив до незадоволеною клієнтці, він почув, як вона говорила дочці: «Тепер ти розумієш, чому я змушую тебе вчитися? Завдяки мені ти не станеш невдахою, як ця касирка ».
Це було сказано навмисне голосно, щоб принизити дівчину. Адміністратор підтвердив, що термін купона жінки закінчився, а потім … дістав усі товари з її пакетів, попросив піти і більше ніколи не повертатися в цей супермаркет.
Такому керівництву можна лише аплодувати! Я б дуже хотіла, щоб всі начальники були такими. А ще – щоб злих людей було набагато менше!